Heeft uw klant een product ontvangen dat niet naar wens is? Geen probleem. Wij halen het product op bij uw klant.

Retouropdracht aanmelden
Wil uw klant een product omruilen of retourneren, dan kunt u dit eenvoudig aan ons doorgeven. Na ontvangst van uw opdracht informeren wij uw klant hierover. Uw klant kan vervolgens op onze website het aantal colli aangeven, labels afdrukken en aanbrengen op de colli. Uw klant geeft bij ons aan dat het pakket klaar staat. Wij halen de colli bij uw klant op en leveren het volgens afspraak bij u af.

Verpakking naar uw wens
De retouropdrachten kunnen verpakt worden naar uw wens. Wij zorgen ervoor dat uw klant wordt geïnformeerd over de manier van verpakken.

Detailhandel
Bent u een klant (detaillist) van onze opdrachtgevers dan verwijzen wij u graag naar onze nieuwsbrief 'Raamdecoratie branche optimaliseert retourproces!' en de 'Handleiding Track&Trace Retourenportaal' op de downloadpagina.

Neem vrijblijvend contact met ons op

0341 257605 · planning@ne.nl